شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
اخبار
1403/02/11
تسریع و تسهیل در امور مشترکان آب / ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم با وصول به موقع مطالبات امکان‌پذیر است

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تسهیل فرآیندهای انجام خدمات و تکریم ارباب رجوع و ارئه خدمات مطلوب‌تر به مشترکان با وصول به موقع مطالبات از جمله اهداف اصلی حوزه مشترکین در سال جاری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان در حاشیه برگزاری جلسه هم‌اندیشی کارکنان حوزه مشترکین بیان کرد: تدوین برنامه‌های بهبود درآمد و افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی با تسریع و تسهیل امور مشترکان از جمله محورهای مهم برگزاری این جلسه بود.

"فرهاد سرگلزایی"، ارائه راه‌کارهای قانونی در زمینه تحقق درآمدها و وصول مطالبات معوق در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم و تسهیل فرآیندهای انجام خدمات و تکریم ارباب رجوع را مهم دانست و افزود: در این جلسه بر شناسایی و بررسی گلوگاه‌های فساد نیز تأکید شد.

گفتنی است، جلسه حوزه خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با هدف بررسی چالش‌ها و تدوین برنامه‌های عملیاتی سال 1403 با حضور معاون خدمات مشترکین و درآمد، معاون منابع انسانی و تحقیقات، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه، رئیس گروه بازرسی و نظارت، مدیران دفاتر ستادی شرکت و روسای خدمات مشترکین شهرهای استان در سالن کنفرانس شماره 2 شرکت برگزار شد.

در این جلسه، معاونین و مدیران نسبت به تشریح وظایف قانونی حوزه فعالیت خود پرداختند و همچنین جلسه پرسش و پاسخ بین همکاران تشکیل و پس از بررسی، راهکارهای قانونی جهت مرتفع شدن چالش های موجود مطرح و ابلاغ شد.

این گزارش می‌افزاید؛ برگزاری کارگاه آموزشی سیستم جدید خدمات مشترکان و تجلیل از زحمات و تلاش‌های مسئولان خدمات مشترکان در سطح استان طی سال 1402 بخش پایانی این جلسه بود.

 
تعداد بازدید:
335
نویسنده:
نازنین کاوه
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal